לשירות לקוחות| חייגו
מתאריך ה 28/03 עד לתאריך 03/04 החנות תהיה סגורה | א-ה: 11:00- 17:00 | שישי: סגור |

הכן כלבך לחורף

קניית מיטה כדוגמת pet p.l.a.y  מארה”ב או משטח נגד קור של חברת Vet Bed   לשמירה על טמפרטורת גוף חמה של לכלב שלכם היא ממש לא רעיון רע ובטח לא מוגזם. גם לכלבים קר! ואם בחורף הכלב שלכם ישהה בחוץ שעות רבות הוא עלול לסבול מהיפותרמיה. לכן, לפני ששיניו של הכלב יתחילו לנקוש, שימו לב אם הוא לא סובל מהקור וצריך להכניס אותו פנימה.

 

הנה כמה טיפים לשמירה על כלב בריא, מרוצה ושמח גם כשבחוץ קפוא

  • לדעת מתי קר מדי מכדי לצאת: עמדו בחוץ ובדקו אם האוויר קר מדי ואם כדאי בכלל לצאת עם הכלב לטיול. אתם, כבני אדם, יכולים ללבוש כמה שכבות של בגדים, אבל הכלב לא! אז קחו זאת בחשבון בעיקר אם הכלב שלכם צעיר, קטן בגודלו או קשיש.
  • להשקיע בסוודר לכלב: בגד חם הוא רעיון נהדר לכלבים קצרי שיער או לכלבים שסובלים מהקור, אבל הוא חובה לכלבים חסרי שיער!
  • להעניק טיפוח מתאים לעונת החורף: גם אתם חושבים שבחורף לא צריך להמשיך בשגרת הטיפוח הרגילה של שיער הכלב? טעות! נכון, אתם לא רוצים להעניק לו תספורת קיצית קצרצרה, אבל אתם עדיין צריכים לדאוג לפרווה שלו ולהעניק לה תחזוקה שוטפת, בין אם בעצמכם  באמצעות מוצרי טיפוח מותאמים לסוג הפרווה שלו ולגזע, כמו: Earthbath, Chris Christensen, Pure paws, iGroom,  שם ניתן למצוא שמפו ומרכך אשר מתאים למקלחות נכונות, או באמצעות ספר כלבים מומחה.

אם תזניחו את הפרווה ותאפשרו יצירת קשרים בשיער, הכלב יסבול לא רק ממראה סבוך ומדולל:

הקשרים בשיער עלולים לכאוב, כי הם צובטים ומהדקים את העור, הם גם גורמים להילכדות של נוזלים ולכלוך מתחת לשיער, הגורמים לא רק לכאבים, אלא גם להתפתחות של פצעים ולזיהומים.

ספר הכלבים יספר לכם שלא פעם הוא פגש כלבים עם עור נגוע מתחת לשיער מלא הקשרים שלהם.

מה עושים? הקפידו להבריש את שיער הכלב מדי יום ע”י מברשות, מסרקים או מגרדות של חברות טובות כמו Bass, Show tek, Chris Christensen , ומנעו היווצרות שיער מדובלל שיפגע בעור הכלב. קשרים עלולים להוביל לברירה היחידה, שהיא לקצץ לגמרי את השיער, והדבר האחרון שהכלב שלכם צריך בחורף – זו פרווה קצוצה. אם תטפחו את שיער הכלב באופן קבוע גם בחורף, הוא לא יגיע למצבים חמורים שכאלה.

  • אל תתנו לכלב לישון בחוץ: בלילה, הטמפרטורה יורדת. זה לא בריא שהכלב ילון בחוץ בלילות בתנאים מקפיאים. תמיד עדיף שיישן בבית, בחדר מחומם היטב.
  • הציעו לכלב מקום לינה חמים בבית: הרחיקו את מיטת הכלב pet p.l.a.y מדלתות וחלונות שמהם עלולה לחדור רוח פרצים. הכינו מיטה מרופדת עם שמיכה נעימה או ניתן גם להשתמש ב – Vet Bed שם הכלב יוכל להתכרבל בה בכייף, במיוחד כשהוא מרגיש צמרמורת בלילות הקרים. אפשר לרכוש כרית חימום שתחמם את מיטת הכלב, במיוחד אם הכלב שלכם מבוגר.
  • הציעו לכלב אמצעים שישמרו על כפות רגליו בחורף: ניתן היום להגן על כפות רגליים שנפגעו ונסדקו מקור, מיובש ומרטיבות, באמצעות:

עקבו אחר הטיפים הללו כדי לשמור על חיית המחמד שלכם גם בעונת החורף!

שתף עם חברים