משלוחים והחזרות

איסוף עצמי

ניתן לאסוף את המוצרים מהרצל 95, תל אביב (חינם).
הודעת אימייל תישלח עד 24 שעות כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף מהסניף.

דואר רשום

ניתן לשלוח פריטים בגודל סטנדרטי בלבד (ע”פ הגדרות דואר ישראל – עד למשקל של 2 ק”ג)
דמי המשלוח לדואר רשום הינם 19 ₪

 

שליח עד הבית

דמי המשלוח לשירות השליחים הינם 35 ₪.
את המשלוח עם שליח עד הבית תקבלו תוך 3-5 ימי עסקים (תלוי באיזורי חלוקה) המשלוח יתואם ע”י חברת המשלוחים.
(ישנם ימים די קבועים בהם יוצאות החבילות שהם בימי שני וחמישי)
*במקרים בהם החבילה מתקבלת פגומה/חסרה מהדואר יש לעדכן את נציג הדואר בעת הקבלה, ואת שירות הלקוחות של PetPro – פטפרו עד 24 שעות מקבלת החבילה. במקרים בה תתקבל הודעה יותר מ-24 שעות לאחר קבלת החבילה לא נוכל לתת מענה מלא לבעיה.

החזרות והחלפות

במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת בפריט אחר מהאתר (מלבד מוצרי טיפוח וכלי טיפוח שאינם ניתנים להחזרה או החלפה וכנ”ל לגבי תוספי מזון) או להחזיר אותו ולקבל החזר כספי או קרדיט לרכישה עתידית באתר, אפשר לעשות את זה בלי בעיה.

כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל info@petpro.co.il
עם הפרטים: שם, מספר הזמנה, ולמה אתה רוצה להחזיר/להחליף את הפריט.
לאחר אישור שירות הלקוחות לביצוע ההחלפה/החזרה יש לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו
לכתובת: ת.ד 5246 תל אביב, 61052
ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק.
כמו כן, האריזה המקורית שהגיעה עם המוצר חייבת להיות בשלמותה.
* מוצרים כמו שמפו ומוצרי טיפוח אחרים לא תותר החלפה / החזרה מכיוון שזה מוצר קוסמטי היגייני.

המוצר הגיע? כרטיסך יזוכה על ידנו על פי חוק….. מינוס דמי משלוח ו – 5% דמי ביטול עיסקה.

*החזרת הפריט היא על חשבון הלקוח אלא אם כן ההחזרה/החלפה נובעים מטעות/פגם במוצר או באופן הצגתו.
*ההחזר הכספי יעבור תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה.
הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).
*קרדיט באתר תקף ל-24 חודשים כחוק.
*אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.